Sunday, November 19, 2006

BULETIN PUTERA UMNO DILANCAR DEKATI GOLONGAN MUDA

Dato Hishamuddin, Saudara Khairy Jamaluddin dan Dato Azeez, meneliti kandungan sulong Buletin Putera UMNO


Sebahagian daripada ahli-ahli Putera UMNO yang hadir di majlis pelancaran tersebut bangga sambil memegang naskah Buletin Putera UMNO

Seorang ahli Putera UMNO menatang Buletin Putera yang dibaluti dengan bendera Sang Saka Bangsa dipersembahkan kepada Dato Hishammuddin untuk dilancarkan.

Penampilan wajah sulong Buleting Putera UMNO. Menurut Pengerusi Putera UMNO Dato Abdul Azeez Abd Rahim, Buletin Putera ini akan diterbitkan setiap tiga bulan sekali sebagai wadah memuatkan berita dan akativiti Putera UMNO


KUALA LUMPUR 16 Nov. -- Putera UMNO hari ini melancarkan buletin pertamanya yang memaparkan aktiviti-aktiviti yang dijalankan oleh biro tersebut sebagai salah satu usaha dan tanggungjawab untuk mendekati lebih ramai golongan muda.

Pelancarannya disempurnakan oleh Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) sempena Perhimpunan Agung UMNO 2006 di sini.

Hishammuddin berkata, selain menyampaikan maklumat mengenai aktiviti Putera UMNO, pengedaran buletin tersebut secara meluas mampu menarik minat golongan muda untuk menyertai UMNO.

``Kewujudan buletin ini adalah tepat pada masanya kerana penting untuk orang ramai mengetahui apa yang dilakukan Putera UMNO selama ini dan perancangannya pada masa depan.

``Ini merupakan usaha Putera UMNO untuk memperluas tanggungjawab dan objektif mereka dalam memperjuang UMNO,'' katanya ketika ditemui pemberita selepas majlis pelancaran itu.

Turut hadir ialah Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin; Pengerusi Putera UMNO, Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim; dan exco-exco Pergerakan Pemuda UMNO.

Sementara itu, Abdul Azeez memberitahu, buletin setebal 24 muka surat itu akan diterbitkan setiap tiga bulan.

Menurutnya, ia akan diedarkan ke setiap 191 bahagian UMNO di seluruh negara.

``Paparan aktiviti-aktiviti yang dijalankan dalam buletin ini sedikit sebanyak akan menaikkan semangat ahli Putera UMNO untuk terus aktif kerana merasa setiap sumbangan yang mereka berikan dihargai.

``Penghargaan ini sekali gus dapat menarik minat belia lain untuk menyertai UMNO,'' katanya.

1 Comments:

At 1:35 PM, Blogger ABDUL HALIM MOHAMED said...

assalamualaikum YBHG Datuk Abdul Azeez,

Please let me know if my team and I (icomtour training and consultancy, UUM) can change the mind set of members of Putera UMNO.

I am a lecturer of UUM College of Arts UUM. I am a friend datuk Subahan Kamal, Selayang.

ikhlas,

DR ABDUL HALIM MOHAMED
UUM COLLEGE OF ARTS AND SCIENCES
UNIV UTARA MALAYSIA
06010 SINTOK
KEDAH
0175976617

 

Post a Comment

<< Home