Friday, June 16, 2006

BERAT HATI UNTUK MENINGGALKAN SOLO

3 JUN 2006 - HARI KETIGA
Saya telah menemui pelajar Malaysia jurusan perubatan seramai 70 orang yang bergerak atas nama Kelab UMNO Jogya yang diketuai oleh Saudara Nik. Anggota pelajar Malaysia ini turut membantu misi dan Putera UMNO ingin merakamkan jutaan tahniah dan syabas kepada mereka yang rata-rata menolak untuk pulang ke tanahair bagi membolehkan mereka turut membantu mangsa atas nama rakyat dan pelajar Malaysia.



Berat hati untuk meninggalkan bumi Solo, namun apa daya masih ada tugas yang sama penting menanti di tanahair. Saya terpaksa berlepas pulang awal ke tanahair pada awal pagi 3 Jun 2006 melalui penerbangan 8.55 pagi dari lapangan terbang Solo untuk menghadirkan diri di majlis Perasmian Skim Simpanan Pendidikan Nasional yang di rasmikan oleh Perdana Menteri Malaysia, Dato Seri Abdullah Ahmad Badawi di Kepala Batas.

Di majlis yang sama juga Perdana Menteri akan melancarkan Program Peluang Kedua Putera UMNO. Program ini adalah hasil persefahaman antara Putera UMNO, TEKAT Kolej dan Kolej Damansara Utama (KDU)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home