Saturday, December 23, 2006

DARI MELAKA ANGGOTA MISI BERGERAK KE JOHOR

Misi Kemanusiaan Bantuan Banjir Putera UMNO bergerak dari Melaka menuju ke Negeri Johor. Seawal jam 10.00 pagi 23 : 12 : 06, Konvoi Putera UMNO tiba di Pusat Pemindahan SMK Ledang, Tangkak. Dari situ bergerak ke Pusat Pemindahan SMK Dato Seth, Yong Peng.

Tiba di Kampung Kangkar Gajah, Chaah, Labis sekitar jam 6.30 petang sebelum bergerak ke Pusat Pemindahan SK Tenang, Labis. Dari Labis terus ke Balairaya Batu 7, Simpang Renggam, kemudian ke SK Benut Pontian dan tiba di Pusat Pemindahan SRJK (C) New, Kota Tinggi sekitar jam 3.55 pagi 24 : 12 : 06.

24 : 12 : 06, jam 10 pagi tiba di Pusat Pemindahan Masjid Jamek, Kota Tinggi dan menyertai gotong royong membersih kawasan perumahan Kota Jaya bersama Ahli Parlimen Tenggara, Datuk Dr Adham Baba.

Kemudian pada sebelah petang bergerak ke Pusat Pemindahan Dewan Serbaguna Taman Kota Jaya sebelum ke Sekolah Menengah Kota Jaya menyerahkan bantuan kepada mangsa banjir yang ditempatkan disitu.

Di sebelah petang ke Pejabat ADUN Puteri Wangsa, Parlimen Tebrau, kemudian ke Pusat Khidmat ADUN Kemelah, Parlimen Sekijang dan terus ke Parlimen Muar.

Misi Bantuan Kemanusiaan Putera UMNO berakhir di Parlimen Muar menyerahkan bantuan kepada mangsa banjir bersama Ahli Parlimen Muar Saudara Razali Ibrahim

0 Comments:

Post a Comment

<< Home